Jak „czytać” opakowania ŚOR i produktów naturalnych: kategorie preparatów, obostrzenia w reklamie i komunikacji marketingowej.

Coraz więcej osób deklaruje chęć działania na rzecz ochrony planety, ale droga od chęci do działania jest bardzo daleka. Nie inaczej jest w naszym sektorze, produkty naturalne zyskują na znaczeniu, ale „stara dobra” chemia jest w ciągłym użyciu. Jakie mamy do dyspozycji kategorie produktów naturalnych, co można umieścić na opakowaniach i czy są różnice w reklamie między chemicznymi i naturalnymi produktami, o tym opowiemy na tym szkoleniu.

Szkolenie poprowadzi specjalista w zakresie rejestracji Andrzej Zieliński, który zajmuje się produktami na rynkach europejskich, śledzi sytuację i analizuje potencjalne ryzyka, a o reklamie opowie Joanna Zapęcka, Product Manager odpowiedzialna za działania marketingowe, reklamę i edukację.

Dostępne terminy:

Ze środków ochrony roślin należy korzystać z zachowaniem bezpieczeństwa. Przed każdym użyciem przeczytaj informacje zamieszczone w etykiecie i informacje dotyczące produktu. Zwróć uwagę na zwroty wskazujące na rodzaj zagrożenia oraz przestrzegaj zalecanych środków bezpieczeństwa.

Produktów biobójczych należy używać z zachowaniem środków ostrożności. Przed każdym użyciem należy przeczytać etykietę i informacje dotyczące produktu.